2016. augusztus 10., szerda

E-Boda CEP2011 testelemző mérleg - magyar kézikönyv

Lassan 2-3 hete étkezem egészségesen, és kezdtem el egy hatékony fogyókúrát. Nem állapot, hogy az ember elhanyagolja magát! A mérlegem "természetesen" gondolt egyet és bemondta az unalmast! Így nézhetek új készülék után. Az emag-on meg is láttam ezt a címben szereplő szímpatikus jószágot, amiről csak annyi negatív visszajelzás volt, hogy nincs magyar kézikönyve. Fogtam magam és lefordítottam a román nyelvűt magyarra, majd a kommenteknél betettem a linket, de az emag moderátora jóváhagyta ugyan, de a linkbe beletett 3 szóközt, így az nem mükődik annak, aki azt  nem veszi észre, és nem törli ki. Használja mindenki, akinek fontos: E-Boda CEP2011 magyar kézikönyv

2 megjegyzés:

  1. Ez tetszik. A miénk is most romlott el, a nejem panaszkodott, hogy szerinte túl sokat mutat. Mosolyogtam rajta, de aztán én is ráálltam, és 102 kg-ot mutatott. Ez bő 20 kilóval több a valóságnál (kétlem, hogy kb 1 hónap alatt ennyit híztam volna látványos változás nélkül:-)
    Elküldtem neki a linket.
    Köszi a javaslatot és a leírást is.

    VálaszTörlés